vrijdag 24 september 2010

even tussendoor...

M'n oog viel er net op, moet je nu toch eens kijken:


Wat een boel mensen vinden het leuk om regelmatig creative linken voorbij te zien komen!
Geen idee waar de tellers op stonden voor september 'gastbloggersmaand' een aanvang nam, maar het zou me niet verbazen dat het enthousiaste linken plaatsen van onze gastschrijvers wat aanvulling in het lezersaantal teweeg heeft gebracht :)

Een dank-je-wel aan de volgers, 'readers' en gastbloggers!

groetjes, Dymphie

5 opmerkingen:

Jeany zei

yehhhhhhhhhhhhhhhhhh jippie, goed hé? maar das niet zo verwonderlijk hoor, want jullie hebben zeer goed werk verricht!! ieve groeten van janine

DEKAKADO zei

Wat een aantal. En terecht.
Goed zeg.
Gefeliciteerd.
Groetjes, DEKA.

Pamela zei

Ik vind de links die jullie plaatsen geweldig en ben blij met deze blog! Dus bij deze, bedankt!
Liefs Pam

Hermien (Sproet) zei

Nou, Dymphie, Audrey, Godelieve, Hermine jullie hebben deze blog gemaakt tot wat het is, een hartstikke inspirerend blog vol leuke, goede, kleurige, grappige, creatieve mooie ideeën..Als gastblogger voel ik me daar nog maar een ukkie bij hoor!

Al is het fijn een kleine bijdrage te kunnen leveren, chapeau voor jullie inspanningen!

Liefs en groet, Sproet

Anna zei

het is ook een een inspirerend blog. gefeliciteerd dames...ga zo door!!!
Ik heb mede dank zij jullie en dit dit blog ook een aantal volgers erbij...dus dank jullie ook daarvoor!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails