zondag 26 september 2010

De laatste en resist

Zo, mijn taak zit erop! Als gastblogger van DIOL neem ik afscheid van jullie hier. Ik vond het heel erg leuk om te doen en wil Dimphie, Hermine, Audrey en Godelieve dan ook hartelijk danken voor deze kans. Ik heb er in elk geval veel plezier aan beleefd om voor jullie het web te doorkruisen en ik hoop dat julie de linken ook leuk vonden. En als  klap op de vuurpijl hier mijn laatste hit. Het lukt me niet om juist die ene link er tussen uit te vissen, alles zit kennelijk aan elkaar vast,  maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ze zijn allemaal leuk.  Mij ging het om de tutorial waar deze foto bij hoort, maar kijk gerust verder bij Agnes. Ze heeft nog veel meer leuke tips.



                                                    De groeten aan allen van  Janine

3 opmerkingen:

Anna zei

ach wat jammer meis!
Je hebt nou net van die leuke tips...hihi ;o)

LiLi M. zei

Sluit me helemaal bij vorige spreekster aan en heb inmiddels wel gezien dat ik met pen en papier niet helemaal meer van deze tijd ben XD!

Anneke zei

Dit moet ik zeker proberen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails